0

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ایثار بودند

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ایثار بودند
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین رجبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه هفته دولت نماد همدلی و وحدت میان مردم و دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: هفته دولت یادآور خاطره بزرگ‌مردانی است که سیره و منش خدمتگزاری بی‌ادعا را سرلوحه زندگی خود قرار دادند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به شخصیت‌های والای شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید بزرگوار نمادی از روحیه خدمت به مردم و تجلی راستینی از ایثار و از خودگذشتگی برای انقلاب اسلامی و کشور است.
وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با ایستادگی و پایمردی خود، پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشته نگه داشتند و الگوی بی‌بدیل خدمتگزاری صادقانه به مردم شدند.
رجبی همچنین تاکید کرد: هفته دولت فرصتی است برای تفکر، اندیشه و حرکت به سوی دلدادگی، مردم‌داری، خلوص، همدلی و همزبانی است.
وی تصریح کرد: این هفته نمادی از وحدت و همدلی مردم و دولت است که به‌عنوان یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی به شمار می‌آید و ایفای مسئولیت و انجام وظیفه در فضایی از همدلی، صداقت، روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی، شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی است.
رجبی در ادامه بیان کرد: هفته دولت به‌نوعی تجدید خاطره‌ها و پیمان‌هاست و هدف آن نکوداشت اخلاص، خدمت و خدا محوری و پاسداشت ارزش‌های الهی و آرمان‌های شهیدان و امام شهیدان است.
وی با تاکید بر اهمیت تاسی از رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر، افزود: همه ما باید این بزرگ‌مردان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز، تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و تحقق اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه دهیم.
رجبی خاطرنشان کرد: ما باید با توجه به ماموریت‌هایمان و الگوی چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور، گام‌های مؤثری در زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور، به‌ویژه در حوزه علم و دانش برداریم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *