0

هادی رضایی: برای هفتمین بار در پارالمپیک به مصاف بوسنی می‌رویم

هادی رضایی: برای هفتمین بار در پارالمپیک به مصاف بوسنی می‌رویم
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، ایران امروز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پارالمپیک پاریس با نتیجه ۳ بر یک مقابل مصر به برتری رسید و به دیدار پایانی راه پیدا کرد.

هادی رضایی در خصوص تقابل با مصر گفت: خوشبختانه توانستیم مقابل مصر به برتری برسیم و بار دیگر راهی دیدار پایانی شدیم. مصر در ست سوم عملکرد خوبی داشت و کمی سریال هیجانی شد اما در ست چهارم به بازی برگشتیم و حضورمان در فینال را قطعی کردیم.

سرمربی والیبال نشسته افزود: مصر در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته و شما دیدید که مقابل بوسنی هم توانست یک ست از این تیم بگیرد و البته در ست‌های دیگر هم نزدیک باخت.

رضایی در پایان در خصوص دیدار با بوسنی گفت: ما در شش دیدار قبلی که با بوسنی برگزار کرده ایم در آتن ۲۰۰۴ و لندن ۲۰۱۲ باخته ایم اما در سیدنی ۲۰۰۰، پکن ۲۰۰۸، ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ مقابل این تیم به برتری رسیده ایم. امیدوارم فردا هم آنها را ببریم و برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شویم.

دیدار پایانی والیبال نشسته بین ایران و بوسنی و هرزگوین فردا جمعه ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *