0

حضور ۱۹۰۰ کرمانشاهی ۸۵ تا ۹۵ ساله در انتخابات

حضور ۱۹۰۰ کرمانشاهی ۸۵ تا ۹۵ ساله در انتخابات
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شکیبا مهر ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه فرایند رأی گیری از صبح امروز ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است، اظهار کرد: استقرار دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های اخذ رأی از ساعت ۶ صبح امروز انجام گرفته و فرایند رأی گیری از ساعت هشت صبح بدون مشکل در جریان است.
وی افزود: از ابتدای امروز تاکنون یک هزار و ۹۰۰ کرمانشاهی بین سنین ۸۵ تا ۹۵ سال در رأی گیری انتخابات شرکت کردند و تعداد ۱۲۰ نفر نیز افراد بالای ۹۵ سال پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به استقبال جوانان کرمانشاهی در حماسه حضور در انتخابات تعداد ۱۸ هزار نفر نیز بین ۱۸ تا ۲۵ سال تاکنون در انتخابات شرکت کردند.
شکیبا مهر خاطر نشان کرد: در فرآیند رأی گیری پنج مدرک شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه قابل ارائه خواهد بود و تنها شناسنامه‌های قدیمی که کد ملی در آن درج نشده داشتن همراه کارت ملی الزامی است.
وی در پایان با اشاره به برپایی ۱۶۷۰ شعبه رأی در کرمانشاه، عنوان کرد: از این تعداد ۶۵۳ شعبه سیار و ۱۱۷ شعبه سیار در استان است و شعب اخذ رأی سیار در روستاها تا زمان حضور رأی دهندگان اسکان داشته و زمان شروع و پایان استقرار صندوق‌های رأی سیار ثبت خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *