0

مردم در جشن نیکوکاری امسال نقش آفرینی کنند

مردم در جشن نیکوکاری امسال نقش آفرینی کنند
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غفارپور عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جشن نیکو کاری از ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تأسیس نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مدارس، میادین شهرها، مصلی نماز جمعه و مراکز نیکوکاری به صورت رسمی بزرگترین رویداد ملی-معنوی حمایت از نیازمندان در آستانه سال جدید در شهرستان آغاز می‌گردد.
غفار پور اظهار داشت: مردم سخاتمند دارالخیران شهرستان شبستر از ابتدای سال جاری حمایت بی نظیری از مددجویان و خادمان خود در کمیته امداد داشتند و امیدواریم با تداوم این حس نوعدوستانه در آستانه سال نو و ماه رمضان بتوانیم از نیازمندان حمایت شایسته ای را انجام بدهیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی شبستر خاطرنشان کرد: امدادگران کمیته امداد به مدد الهی و همراهی مردم شریف شهرستان تا لحظه تحویل سال با تمامی توان خود در خدمت مددجویان بوده و را برای رفع حوائج نیازمندان تلاش خواهند کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *