0

ورزشکاران مازندران ۳۰۵ مدال کسب کردند

ورزشکاران مازندران ۳۰۵ مدال کسب کردند
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دلیری ظهر دوشنبه در جلسه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، مازندران را یک استان ویژه در بعد ورزش قهرمانی عنوان کرد و گفت: مازندران گل سرسبد ورزش کشور است و ورزشکاران مازندرانی در تیم‌های ملی و در مسابقات بین المللی همواره افتخارآفرینی می‌کنند.
وی افزود: تاکنون ۳۰۵ مدال توسط ورزشکاران مازنی از ابتدای سال کسب شد و با اقتدار کامل از نظر مدالی رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.
دلیری تصریح کرد: این انتظار را از هیأت‌های ورزشی استان داریم که در المپیاد ورزشی بهترین عملکرد و نتیجه توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شود.
اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی استان مازندران نیز افزود: در اجرای برنامه ملی ورزش و مردم و طرح ساماندهی ورزش کارکنان برای اولین بار ثبت نام رویداد کارکنان دستگاه‌های اجرایی از طریق سامانه و نیز در دو سطح شهرستانی و استانی در رشته مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، والیبال، داژبال، شنا، و گل کوچک در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین شطرنج ویژه بانوان برگزار و پس از یک ماه رقابت‌ها با معرفی نفرات و تیم‌های قهرمان به پایان رسید.
معاون توسعه ورزش همگانی مازندران اظهار داشت: در جهت عمومی کردن ورزش و نیز ترویج و گسترش ورزش، مسابقات جام پرچم روستایی، جام هواداری و همچنین ساماندهی ورزش همگانی و عصرگاهی در حال برنامه ریزی و اجرا است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *