0

نمایشگاه بهاره اردبیل گشایش یافت

نمایشگاه بهاره اردبیل گشایش یافت
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل شامگاه سه‌شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه در اردبیل، اظهار کرد: از امروز و در محل نمایشگاه دائمی اردبیل این نمایشگاه برپا شده تا تولیدکنندگان بی‌واسطه محصولات متنوع خود را به مشتریان عرضه کنند.
مسعود ایرانی تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاها به صورت عمده و خرده عرضه می‌شود و هموطنان در بخش‌های مختلف اعم از پوشاک، مواد غذایی، منسوجات، خواربار و… می‌توانند مایحتاج ضروری خود را با قیمت مناسب تأمین کنند.
وی گفت: نمایشگاه از امروز تا 25 اسفندماه دایر خواهد بود و در صورت استقبال مردم امکان تمدید آن تا 28 اسفندماه نیز وجود دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان هموطنان می‌توانند خریدهای خود را به صورت تجمیعی در این نمایشگاه انجام داده و از تخفیف ویژه نیز بهره‌مند شوند.
ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عرضه مستقیم مایحتاج ضروری مردم به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان اعم از شکر، روغن، گوشت سفید و قرمز و سایر نیازمندی‌ها در قالب این نمایشگاه و با قیمت مصوب ارائه می‌شود تا هموطنان در تهیه این کالاها مشکلی نداشته باشند.
وی اضافه کرد: با نظارت‌های مستمری که با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌دهیم، سعی ما بر این است تا جلوی گران‌فروشی و احتکار در این ایام گرفته شود و عرضه کالا با قیمت مصوب و برای عموم مردم به شکل راحت و مطلوب انجام شود.
ایرانی بیان کرد: ذخایر مناسبی را برای ایام عید و ماه رمضان داریم و هیچ‌گونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی انجام نخواهد شد و هموطنان نباید دغدغه‌ای از بابت تأمین مایحتاج ضروری این ایام داشته باشند.
وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در هفته پایانی اسفندماه توزیع میوه شب عید نیز آغاز خواهد شد تا به تناسب نیاز بازار سیب قرمز و پرتقال با قیمت مصوب به مردم عرضه شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با تقویت اکیپ‌های نظارتی و همچنین گروه‌های مردمی سعی ما بر این است تا جلوی تخلفات صنفی نیز گرفته شده و در خود نمایشگاه نیز با موارد متعدد تخلف صنفی برخورد و در سریعترین زمان با تشکیل پرونده، متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *