0

۳.۷ میلیون نهال در استان بوشهر تولید شد

۳.۷ میلیون نهال در استان بوشهر تولید شد
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین گرشاسبی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعهد استان بوشهر در طرح مردمی کاشت درخت، تولید ۱۲ میلیون اصله نهال در مدت ۴ سال است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از تولید ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار نهال در نهالستان‌های این استان خبر داد و اضافه کرد: بوشهر از استان‌های پیشرو در این زمینه است.
وی با اشاره به اجرای ۹۱ پروژه با ۲۰۲ میلیارد تومان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: عملیات اجرایی ۳۷ سازه آبخیزداری با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان در سال جاری انجام شده است.
گرشاسبی از افتتاح بزرگترین سازه خاکی و سیمانی جنوب کشور در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: جنگل‌کاری در سطح ۱۲۰۰ هکتار اراضی ملی استان بوشهر انجام می‌شود.
وی از انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام برای طرح‌های آبخیزداری خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان در سطح ۶۳۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری به مدت سه سال اجرا می‌شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اضافه کرد: با تحقق اعتبارات و اجرایی شدن این طرح شاهد تحول عظیم در حوضه آبخیزداری در سطح استان بوشهر خواهیم بود.
وی از تشکیل مجمع خیرین آب و آبخیزداری خبر داد و تصریح کرد: این مهم با مشارکت دانشگاه خلیج فارس بوشهر، آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب و جوامع محلی اجرایی شده است.
گرشاسبی اضافه کرد: امسال در قالب گروه‌های جهادی با مشارکت بسیجیان تاکنون افزون بر ۷۰۰ هزار اصله نهال در قالب پویش‌های مختلف که نماد و مظهر مشارکت مردم است ۶۳ پویش درختکاری در استان بوشهر برگزار شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *