0

خوزستان سازنده زیربنای استقامت در دفاع مقدس است

خوزستان سازنده زیربنای استقامت در دفاع مقدس است
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، پاسدار حسین سلامی شامگاه پنجشنبه در اجلاسیه ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان افزود: خوزستان محل مهبط فرشتگان الهی، امداد غیبی، مناجات‌ها و پایه گذار و سازنده زیر بنای استقامت و پایداری در دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دست اندرکاران کنگره ملی شهدای خوزستان ادامه داد: خوزستان سرزمین باشکوه، زیبا و غنی و مشهد شهیدان گرانقدر است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نام خوزستان در کتاب مقاومت بزرگ و تحسین برانگیز ملت ایران ممتاز است.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی تاکید کرد: در این سرزمین دارای سرداران و امیرانی شهید بزرگی همچون جهان آرا، دقایقی، معینیان، درفشان، علی هاشمی، فرجوانی و علم الهدی است.
وی اظهار کرد: خوزستان مکان مقاومت بزرگ عشایر خوزستان در مقابل استعمار انگلیس و محل عملیات‌های بزرگی از جمله فتح المبین، بیت المقدس، والفجرها و کربلاهاست و محل دفن سیاست‌های استکباری و استعماری دشمنان ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار مهر، همچنین در این مراسم از تمبر یادبود برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان و چندین عنوان کتاب با موضوع شهدای خوزستان رونمایی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *