0

ساختمان جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افتتاح شد

ساختمان جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افتتاح شد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با حضور علی عاشوری، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان و نماینده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بهره‌برداری رسید.

جاسم محمدی فارسانی با تبریک فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: ساختمان جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در زمینی به مساحت ۲۲۰ مترمربع و با اعتبار بالغ‌بر بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی تعداد مشترکان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان را ۱۳۲ هزار نفر عنوان و مطرح کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۷۲ میلیارد تومان در قالب ۳ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان و نیازمندان دارای دهک‌های یک تا پنج پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن دعوت از مردم استان برای افتتاح حساب در این صندوق اضافه کرد: پرداخت تسهیلات علاوه‌بر اینکه گره‌ی از مشکلات نیازمندان را باز می‌کند می‌تواند زمینه خودکفایی آن‌ها را نیز فراهم کند.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *