0

راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های خوسف و درمیان

راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های خوسف و درمیان
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت پنج شنبه شب در دیدار با معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تقدیر از عملکرد جهادی ثبت استان در تثبیت مالکیت‌ها بویژه حدنگاری ۱۰۰ درصدی منابع طبیعی گفت: با هر بار حضور رئیس سازمان ثبت در این استان اقدامات بسیار مهمی که تأثیر زیادی در توسعه استان با بهره‌گیری از تثبیت مالکیت‌ها و صدور اسناد دارد انجام گرفته است.
وی ادامه داد: همکاری دستگاه‌های متولی امر زمین نیز با سازمان ثبت در خراسان جنوبی بسیار مؤثر بوده است و قطعاً شاهد جهش بیشتر و اتمام کامل حدنگاری به عنوان یکی از استان‌های پیشرو خواهیم بود.
وی خواستار راه اندازی ادارات ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های خوسف و درمیان شد و افزود: مردم این دو شهرستان هم اکنون برای انجام امور ثبتی به مرکز استان مراجعه می‌کنند.
معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار دستور راه اندازی ادارات ثبت اسناد و املاک را برای دو شهرستان درمیان و خوسف صادر کرد و گفت: ساختمان این ادارات نیز با اعتبار ملی ساخته خواهد شد.
بابایی همچنین دستور تأمین و جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای این ادارات را هم صادر کرد.
وی در خصوص پیشنهاد استاندار خراسان جنوبی در خصوص فرسودگی ساختمان ثبت اسناد قاین هم عنوان کرد: احداث ساختمان جدید واحد ثبتی شهرستان قائن نیز در دستور کار سازمان ثبت قرار می‌گیرد.
در پایان از مدیران کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی و مدیر امور اراضی استان به جهت همراهی در صدور اسناد تک برگی در استان از سوی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استاندار خراسان جنوبی تقدیر شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *