0

تخریب انتخابات ۱۱ اسفند از سوی دشمنان راه به جایی نخواهد برد

تخریب انتخابات ۱۱ اسفند از سوی دشمنان راه به جایی نخواهد برد
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) آبیک برگزار برگزار شد ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: از خداوند توفیق درک تقوا در ماه رمضان مسالت داریم و باید در این ماه به قرائت و تدبر در قرآن و پرداخت خمس و زکات توجه کرد.
امام جمعه شهرستان آبیک از حضور حماسه ساز مردم شریف ایران و استان بویژه شهرستان آبیک تشکر کرد و افزود: کسانی که رأی از مردم گرفتند نماینده همه مردم استان هستند و رهبری هم تاکید داشتند که در کنار هم برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنند که ضمن تبریک به آنان برایشان آرزوی توفیق دارم.
حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: دشمنان دنبال بمباران رسانه‌ای و تخریب این حماسه هستند ولی راه به جایی نخواهد برد و آنکه می‌ماند ملت بزرگ و مقتدر ایران است.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها مخصوصاً رسانه ملی نقش مهمی در برگزاری پرشکوه انتخابات ۱۱ اسفند داشتند.
وی در پایان به مقاومت مردم مظلوم غزه اشاره کرد و ضمن آرزوی پیروزی مقاومت و ملت فلسطین و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی ره و سالروز تأسیس بنیاد شهید در این ماه را تبریک گفته و برای خدمتگزاران به مردم در این نهادها را آرزوی توفیق کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *