0

اجرای طرح کارزار رسانه‌ایی پیشگیری از اعتیاد در سروآباد

اجرای طرح کارزار رسانه‌ایی پیشگیری از اعتیاد در سروآباد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، مجری طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد شهرستان سروآباد ظهر شنبه در راستای اجرای این طرح اظهار کرد: این طرح به منظور آگاه‌سازی دانش‌اموزان برای پیشگیری از ورود آنها به اعتیاد اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: امروزه اعتیاد معضلی خانمانسوز است که افراد زیادی را گرفتار کرده و بخشی از این اتفاق به ناآگاهی افراد و یا خانواده‌ها برمی‌گردد که باید زمینه اطلاع رسانی و آگاه‌سازی افراد مختلف جامعه به ویژه جوانان را فراهم کرد.
سعیدیان کارشناس بهداشت روان هم با بیان سخنانی در زمینه مهارت‌های زندگی و لزوم آگاهی والد و فرزند از مضرات و پیامدهای شوم اعتیاد، هشدارهای لازم و ضروری را به دانش‌آموزان داد و با توزیع و تشریح بروشورهای طراحی شده در میان دانش آموزان، از حضور پرشور آنها تشکر و قدردانی کرد.
سلیمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد نیز اعلام کرد: مجموعه بهزیستی شهرستان سروآباد آمادگی لازم را در تمامی زمینه‌های مشاوره ایی به دانش‌آموزانعزیز و مراجعان دارد و در صورت نیاز مجموعه بهزیستی سروآباد مداخلات لازم را در زمینه‌های مربوط به اعتیاد و غیره انجام خواهد داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *