0

هدف اصلی پلیس تأمین امنیت است

هدف اصلی پلیس تأمین امنیت است
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: تنوع حوزه کاری در نیروی انتظامی اعم از پلیس امنیت، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، مبارزه با مواد مخدر و … بالاست اما همه آنها هدف مشترک تأمین امنیت را نیز دنبال می‌کنند.
امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: تلاش نیروهای پلیس که بعضاً از خانواده خود دور شدند در طول شبانه روز به نوعی خود جهاد است، در عین حال پلیس از متن مردم و برخاسته از خانواده‌های دین‌مدار و معتقد به اسلام است و وقتی اخلاق را رعایت می‌کنند باعث عزت اسلام هستند.
وی بیان کرد: خدمتگزاری نیروی انتظامی عرصه گسترده‌ای از مبارزه با مواد مخدر، تأمین امنیت و حفظ نظم اجتماعی، مبارزه با اشرار و حوزه راهور را شامل می‌شود و این همه تنها گوشه کوچکی از فعالیت‌های شبانه روزی پلیس است.
معلمی تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پلیس نماد اقتدار و تأمین امنیت کشور و احاد مردم و خدمت گزاری به آنان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *