0

ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان

ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، شهرام مبارکی افزود: طی این بازه زمانی ۳۰ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۸۸۹ تردد توسط سامانه‌های تردد شمار به ثبت رسید.
مبارکی بیان کرد: پر تردد ترین محورهای حوزه جنوب استان به ترتیب محورهای بمپور به ایرانشهر و بالعکس، نیکشهر به چابهار و بالعکس و چابهار به گواتر در این مدت بوده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه جنوب سیستان و بلوچستان در سامانه‌های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودروهای جنوب استان در این بازه زمانی به ترتیب به مقصد کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بوده است.
وی در پایان ضمن اعلام مجدد شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، تاکید کرد: یکی از وظایف مهم مرکز مدیریت راه‌ها پاسخگویی سامانه ۱۴۱ است و با توجه به این مهم میزان پاسخگویی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *