0

۶ پروژه شاخص در شهرداری رباط کریم افتتاح و کلنگ زنی شد

۶ پروژه شاخص در شهرداری رباط کریم افتتاح و کلنگ زنی شد
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا الهیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه با مجموع اعتبار ۷۸۰ میلیارد ریال گفت: ۴ پروژه عمرانی حوزه ورزشی شامل سالن ورزشی چندمنظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳ زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف افتتاح و بهره‌برداری شد و همچنین کلنگ احداث پروژه مشارکتی جایگاه سوخت دومنظوره و فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای محله داودیه بر زمین خورد.
وی افزود: این آئین افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه شاخص عمرانی شهرداری رباط‌کریم با حضور احمدی معاون سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور، رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، حجت‌الاسلام ترابی امام جمع، رباط کریم، احمدی فرماندار این شهرستان، مسئولین قضائی و دیگر مدیران رباط کریم برگزار شد.
شهردار رباط‌کریم اظهار کرد: امروز در مقدمه یک پروژه مشارکتی جایگاه سوخت کلنگ‌زنی شد و در ادامه ۳ زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف شهر به بهره‌داری رسید و در پایان نیز ضمن کلنگ‌زنی فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای داودیه، سالن ورزشی چندمنظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد که مجموع اعتبار پروژه‌های امروز ۷۸۰ میلیارد ریال بود.
وی افزود: همانطور طبق وعده به مردم عزیز رباط‌کریم، با کیفیت و سرعت بیشتر اقدامات را به پیش خواهیم برد و انشالله در شنبه هفته آینده (۲۶ اسفندماه) ۱۰ پروژه بازگشایی معابر در حوزه ترافیکی و دسترسی شهروندان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار رباط‌کریم بیان‌کرد: همچنین در هفته جاری در محله چندین پروژه شامل یک زمین چمن مصنوعی، پاتوق محله‌ای افتتاح خواهد شد و کلنگ احداث بوستانی جدید در این محله به زمین خواهد خورد و همچنین عملیات آسفالت معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت و به حمدالله در شورای اسلامی و شهرداری رباط‌کریم اشتیاق بالایی برای بهره‌برداری پروژه‌ها به منظور شادی دل‌ها و جلب رضایت شهروندان وجود دارد.
گفتنی است پروژه‌های افتتاح شده شامل سالن ورزشی چند منظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳ زمین چمن مصنوعی شهدای داودیه، بوستان معلم و بوستان گل نرگس بود و همچنین ۲ پروژه شامل جایگاه سوخت دومنظوره میدان آزادگان و فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای داودیه (بوستان فخرالملوک) شامل زمین اسکیت، والیبال و تنیس، کلنگ‌زنی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *