0

انجمن بازار مطالبه‌گری از نمایندگان منتخب را در اولویت قرار دهد

انجمن بازار مطالبه‌گری از نمایندگان منتخب را در اولویت قرار دهد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محسنی ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با اعضای اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان و عید نوروز در سخنانی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، به عنوان راهنمای سعادت بخشی که توجه به مفاهیم آن عامل رهایی انسان از جهالت بشمار می‌رود.
وی با تاکید بر اینکه غفلت از کلام الهی خسران بزرگی در زندگی بشریت به وجود می‌آورد، افزود: انسانی باید حداقل روزانه ۱۰ آیه بخواند چرا که قرائت کننده قرآن از انسانیت، شرافت و بندگی هرگز عدول نمی‌کند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل مهدویت را از دیگر سرفصل‌های سعادت جامعه بشری برشمرد و افزود: امام زمان (عج) واسطه فیض الهی بر روی زمین است که تمام شور و شعف و شادی عالم به دست امام زمان (عج) امضا می‌شود، لذا قرآن و امام زمان (عج) را نباید فراموش کرد.
حجت الاسلام محسنی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری شایسته اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در برگزاری جلسات تبیین محور در ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهم اسفند ماه به لحاظ هجمه تبلیغاتی دشمن از انتخابات خاص در کشور بود که الحمدلله اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل با تلاش‌های فراوان، همکاری مؤثری با اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در برگزاری جلسات تبیین محور در جذب مشارکت مردمی داشتند.
وی سلامت، مشارکت، اقتدار و امنیت را راهبرهای مورد تاکید رهبر در انتخابات عنوان کرد و افزود: این راهبردها به نحو احسن در انتخابات امسال رعایت شد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: در مقایسه با انتخابات جهانی در سایر کشورها، انتخابات ما سالم‌ترین و دموکراتیک‌ترین انتخابات است که بدون اجبار و با اراده ملت در سالم‌ترین فضای انتخاباتی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محسنی با تقدیر از فعالیت مستمر و ارزنده صدا و سیمای کشور در تشکیل ۲۰۰ کانال مخصوص انتخابات در شبکه‌های تلویزیونی افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل در ۵ کانال ویژه انتخابات مردم را در شناخت نماینده اصلح به درستی راهنمایی کرد و زمینه را برای تبیین و بصیرت افزایی فراهم کرد.
وی بر ضرورت استمرار گفتگوها، مناظرات و مطالبات در بستر جلسات اتحادیه اصناف و بازاریان تاکید کرد و افزود: بعد از انتخابات باید مناظرات، گفتگوها و مطالبات شروع شود و مردم در فضایی که اتحادیه اصناف فراهم می‌آورد مطالبات خود را تا احصای نتیجه از نمایندگان پیگیری کنند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: بعد از انتخابات باید تشکل‌ها فعال شود به گونه‌ای که مسئولان و نمایندگان منتخب را به میدان آورد و مطالبه کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *