0

استان مرکزی نیازمند خانه آمادگی جسمانی و تندرستی است

استان مرکزی نیازمند خانه آمادگی جسمانی و تندرستی است
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، احمد گواری بعد از ظهر دوشنبه در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان مرکزی اظهار کرد: فعالیت هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی، از یک سال گذشته آغاز شده و تمام ظرفیت‌ها برای به ثبات رسیدن این هیأت بکارگیری شده است.
وی رسالت هیأت آمادگی جسمانی را آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از فعالیت‌های ورزشی در بهبود و کیفیت زندگی افراد عنوان کرد و افزود: تمام اقشار جامعه باید یک برنامه آمادگی جسمانی متناسب با سن خود داشته باشند، چراکه فعالیت‌های جسمانی در افراد آمادگی ایجاد می‌کند و تأثیر مثبت به همراه دارد.
رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گفت: آمادگی جسمانی یک کار تیمی است و تمام اقشار مردم را در بر می‌گیرد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش آمادگی جسمانی بهره گیری کرد.
گواری آمادگی جسمانی را مادر تمام رشته‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: با یک برنامه ریزی مناسب، تقویت و توسعه ورزش قهرمانی باید مدنظر ویژه قرار گیرد و با استفاده از سند راهبردی فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی نیز برنامه چهار ساله را تدوین و اهداف مورد نظر را ترسیم کرد.
وی گفت: بهره گیری از ظرفیت نیروهای متخصص و کارآمد در این رشته ورزشی باید در اولویت اقدامات قرار گیرد و بدون تردید استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، بسیج، دانشگاه، جامعه کارگری، رسانه و شهرداری‌ها می‌تواند در شناسایی استعدادها، آموزش‌ها و آگاهی بخشی میان مردم نقش برجسته ای در افزایش موفقیت‌های این حوزه دارد.
رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با اشاره به اینکه ۲۷ رشته زیرمجموعه هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی فعال است، گفت: استان مرکزی نیازمند خانه آمادگی جسمانی است تا فضایی مناسب برای این فعالیت ورزشی اختصاص یابد و عامه مردم بتوانند از خدمات هیئت آمادگی جسمانی بهره‌مند شوند.
در این مجمع، مسعود آقازیارتی با کسب ۲۴ رأی از ۲۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان مرکزی به مدت چهار سال انتخاب شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *