0

حضور مردم در پای صندوق های رای پاسخی کوبنده به معاندان بود

حضور مردم در پای صندوق های رای پاسخی کوبنده به معاندان بود
بازدید 27

حجت الاسلام سیدعباس موسوی‌شناس از روحانیون تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات و حماسه حضور یازدهم اسفند، اظهار کرد: خدعه و نیرنگ دشمنان ایران اسلامی، با حضور شکوهمند مردم همیشه در صحنه کشورمان نقش برآب شد به طوری که بیگانگان با تمامی شبکه‌ها و رسانه‌هایشان هرچه در توان داشتند، سعی کردند مردم را به ورطه نا امیدی کشانده و مانع از حضور در پای صندوق‌های رأی شوند.
وی افزود: مردم با بصیرت ایران با وجود مشکلات اقتصادی کشور، درست نقطه مقابل دشمنان و رسانه‌های معاند قرار گرفته و با شرکت در انتخابات، امید به آینده را نشان داده و دشمنان را نامید کردند.
حجت الاسلام موسوی‌شناس همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اظهاراتش در مورد وضعیت انتخابات تصریح کرد: عده‌ای از دوستان انقلابی‌مان از صحبت‌های بنده در مسجد آیت الله انگجی در خصوص انتخابات گلایه داشتند و چه بسا سخنان حقیر هم توسط خودم درست منتقل نشده است، اگر در انتقال مطلب خطایی رخ داده، بنده از عموم شهروندان و مردم ولایت مدار و انقلابی عذر خواهی کرده و از زحمات تمامی دست‌اندرکاران انتخابات در استان قدردانی می‌کنم.
وی با قدردانی از حضور مردم با بصیرت و ولایی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: امیدواریم مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی در مساجد، مدارس و دیگر محل‌های اخذ رأی، بار دیگر با انتخاب هوشمندانه افراد انقلابی، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت دوباره داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *