0

ساعات کار ادارات استان سمنان تغییر کرد

ساعات کار ادارات استان سمنان تغییر کرد
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوذر عرفانی بیان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و به منظور بهره‌مندی کارکنان از فضائل و برکات این ماه پر خیر و برکت، ساعت کار ادارات در سطح استان از روز سه‌شنبه بیست و دوم اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان (به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسانی، آموزشی و بهداشتی و …) با یک ساعت تأخیر در شروع و پایان تعیین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در طی ماه مبارک رمضان، تمامی مراکز آموزشی و مدارس نیز با یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند نمود، گفت: فعالیت رسمی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و مراکز آموزشی استان در روزهای بعد از شب‌های مقدس قدر نیز ساعت ۹ صبح است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان اضافه کرد: با توجه ایام پایانی سال و ضرورت پیگیری امور شهروندان، ساعات شروع و اتمام کار بانک‌ها و بیمه‌ها با نظر شورای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌های استان تعیین و توسط این مراکز اطلاع رسانی خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *