0

ظرفیت دانشگاه‌های بوشهر در توسعه شیلات استفاده می شود

ظرفیت دانشگاه‌های بوشهر در توسعه شیلات استفاده می شود
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی دوشنبه شب در دیدار با اساتید و دانشجویان رشته شیلات دانشگاه خلیج فارس با اشاره به این موضوع که دانشجویان رشته شیلات قطعاً آینده سازان این حوزه خواهند بود گفت: استان بوشهر با وجود بیش از نهصد کیلومتر مرز آبی با دریا موقعیت بسیار عالی برای گسترش فعالیت‌های شیلاتی دارد و ما موظفیم از این نعمت خدادادی به شکل مطلوب استفاده کنیم.
مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: دانشگاه ظرفیت خوبی از دانشجویان نخبه و فرهیخته دارد که استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و تبادل اندیشه، می‌تواند نقش مؤثر در توسعه صنعت شیلات و اقتصاد دریا محور داشته باشد.
امینی خطاب به دانشجویان با تأکید بر شناخت چالش‌های موجود و تعریف مسئله در تحقیقات علمی دانشجویان در این راستا گفت: نیاز است تحقیقات دانشجویی برای برطرف کردن چالش‌های موجود در صنعت شیلات و یا ایده‌ای نو در زمینه بهره وری بهتر حرکت کند.
امینی به اهمیت اشتغال در بحث فعالیت‌های شیلاتی اشاره کرد و افزود: با کار علمی و استفاده از ایده نو و روش‌های نوین روز دنیا و البته با حمایت‌های دولت می‌توان هم شاغل شد و هم اشتغال ایجاد کرد.
مدیرکل شیلات استان بوشهر در رابطه با حمایت از دانشجویان شیلاتی گفت، شیلات استان تمام تلاش خود را برای حمایت از دانشجویان در زمینه انجام کارهای تحقیقاتی به کار خواهد گرفت و حاضر است شرایطی برای دانشجویان آماده کند تا با کار در مراکز شیلاتی استان تجربه خوبی را در پایان تحصیلات دانشجویان شیلات رقم زند و دانشجویان بتوانند علاوه بر علم شیلاتی مهارت شیلاتی نیز بیاموزند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *