0

اجرای راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیزکرمان

اجرای راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیزکرمان
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و کاهش تصادفات استان کرمان با بیان اینکه تشدید کنترل و نظارت پلیس در معابر درون شهری و محورهای مواصلاتی استان بسیار مهم است افزود: طرح جامع استقرار واحدهای امدادی و انتظامی و همچنین طرح راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز استان کرمان اجرایی شده است.
وی افزود: طی هماهنگی با دادستانی بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد و با توافق شهرداری و فرمانداری از نیروهای کمکی پلیس در ایام نوروز استفاده می‌شود.
وی تشدید کنترل و نظارت پلیس در معابر درون شهری و محورهای مواصلاتی درون استان را مهم دانست و گفت: از تمام امکانات موجود به منظور اصلاح نقاط پرتصادف با اولویت اقدام‌های کم‌هزینه و زودبازده استفاده شده و نقاط پرتصادف با تقویت تابلوها و نصب بنرها به ویژه در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر اصلاح شده است.
وی گفت: اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع شرایط جوی در محورهای مواصلاتی توسط اداره هواشناسی و از طریق صدا و سیما انجام شده است.
وی ادامه داد: همچنین زیرساخت‌های ارسال پیامک توسط کارگروه ترویج فرهنگ ترافیک استان با مضمون ایمنی برای کاهش تصادفات از طریق اداره کل مدیریت بحران استانداری و شرکت ارتباطات فراهم شده است.
آیت اللهی موسوی با اشاره به اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان کرمان گفت: سال گذشته ۱۳۹ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان شناسایی شد که ۷۰ نقطه رفع و ۶۹ نقطه باقی مانده و در حال اجراست. همچنین در سال جاری نیز ۶۹ نقطه جدید مشخص شده که ۲۸ نقطه آن رفع خطر شده و ۴۱ نقطه در حال انجام است.
معاون عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: طرح جامع استقرار واحدهای امدادی و انتظامی و همچنین طرح راهبرد ویژه کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز اجرایی شده و لازم است فرمانداران خودروی مورد نیاز را به همراه راننده از طریق ادارات مستقر در شهرستان‌ها در اختیار پلیس راه و راهور قرار دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *