0

نوروزگاه اردستان برپا می‌شود

نوروزگاه اردستان برپا می‌شود
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر اردستان، اظهار کرد: مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتماد کردند و با تمام این مشکلاتی که داشتند تو این یکی دو سال گذشته و اوضاع اقتصادی اما بیش از چهل درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
وی افزود: بیش از هر سازمان و نهادی تو ایام نوروز شهرداری‌ها شهرداری‌ها می‌توانند شادی و نشاط در شهر برای شهروندان افزون کنند، متأسفانه رویکرد شهرداری‌های ما شهروند مدار نیست شهروند مدار یعنی که شهروند چه نیازهایی دارد و اجرا کنند.
فرماندار اردستان با بیان اینکه حالا یک گوشه‌ای از این شهروند مدار را در اردستان شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: در این شهرستان بوستان‌های محله‌ای کم است و باید مورد توجه باشد همچنین تابلوهای جاده اردستان از سمت اصفهان، سمت تهران و از سمت نائین توسط راهداری نصب شود.
احمدی‌طبا تصریح کرد: رسانه‌ها در حوزه فضای مجازی کار کنند و در این چند روز به هر حال بیشتر اطلاع‌رسانی شود کلیپ‌هایی تهیه شده به نام اردستان سرای من که در بین مردم پخش می‌شود.
وی ادامه داد: سال گذشته نوروزگاه اردستان در باغ بانوان بود، هر شب برنامه‌های متفاوتی از جمله استندآپ کمدی، موسیقی، گروه سرود و موارد دیگر اجرا می‌شد که هرشب بیش از چهارصد در این مکان حضور داشتند، امسال تمام این برنامه را به سمت محور گردشگری اردستان از مسجد جامع تا بوستان شهدای گمنام شهرداری آوردیم.
فرماندار اردستان یادآور شد: هر روز صبح نمایشگاه در بیست غرفه با برنامه‌های متنوع برپا می‌شود همچنین برنامه‌های متعددی از جمله جشنواره غذاهای خیابانی، تئاتر، موسیقی و نظایر آن در نوروزگاه اردستان ۱۴۰۳ برای مردم اردستان اجرا خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *