0

۳هزار اصله نهال در امامزاده‌ها و موقوفات استان سمنان کاشته شد

۳هزار اصله نهال در امامزاده‌ها و موقوفات استان سمنان کاشته شد
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر چهارشنبه در آئین نمادین درختکاری به میزبانی آستانه امامزادگان علویان شهر سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته درختکاری سه هزار اصله نهال در امامزاده‌ها و موقوفات استان سمنان کاشته شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام توسعه فضای سبز و افزایش ماندگاری مسافران است.
وی ضمن بیان اینکه در دین مبین اسلام توجه بسیاری به درخت و درختکاری شده است، افزود: تولیت آستان مقدس امامزاده‌ها و متولیان موقوفات می‌بایست از این درختان کاشته شده حفاظت و نگهداری کنند.
مدیر کل اوقاف استان سمنان ضمن بیان اینکه افزایش درختکاری برای سال آینده در دست برنامه‌ریزی است، ابراز داشت: سال آینده این تعداد درخت به ۱۰ هزار اصله نهال خواهد رسید.
علیزاده ضمن بیان اینکه صرف کاشت درخت به تنهایی کافی نیست، تصریح کرد: در کنار کاشت درخت باید درخت داری نیز در دستور کار باشد که البته حفظ درختان در کنار درختکاری حائز اهمیت است.
وی افزود: در آستانه عید نوروز توجه به کاشت درخت و توسعه فضای سبز فرصتی را برای جذب و ماندگاری مسافر فراهم می‌کند لذا این صدقه جاری در مکان‌های مقدس که قابلیت کاشت دارند غرس می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *