0

۱۲ طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل بررسی شد

۱۲ طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل بررسی شد
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، نگار سریع‌الاطلاق ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته فنی گردشگری اطهار کرد: ۱۲ طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: این طرح‌ها با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری حدود ۴۷ هزار میلیارد ریال و اشتغال بالای ۵۰۰ نفر پروژه‌های مهمی در حوزه گردشگری استان را شامل می‌شوند.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری بررسی شده در این جلسه به شهرستان‌های مشگین‌شهر به تعداد چهار طرح، خلخال سه طرح، اردبیل دو طرح، سرعین دو طرح و کوثر یک طرح مربوط بودند.
سریع‌الاطلاق ادامه داد: یک دهکده گردشگری، دو هتل سه ستاره، یک محوطه گردشگری، یک مجموعه آبدرمانی، چهار واحد بوم‌گردی و چند واحد پذیرایی از جمله طرح‌های بررسی شده در این جلسه بودند که با اجرای آن‌ها ظرفیت مهمی به تأسیسات گردشگری استان اضافه می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *