0

جای هنر و ادبیات در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان خالی است

جای هنر و ادبیات در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان خالی است
بازدید 19

علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در غرفه قرآن، عترت و رسانه نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان اظهار کرد: باید توجه داشت که همواره برای قرآن بهترین هنرها استفاده شده و همه هنرمندان همه هنر خود را به پای قرآن می‌ریزند.
وی با بیان اینکه بهترین مُذهب کاران، بهترین خطاط‌ها و بهترین قاریان قرآن همواره برای قرآن تلاش کرده‌اند، اضافه کرد: ما باید برای عرضه این هنرها برنامه داشته باشیم و این در حالی است که دشمنان آنچه را که ندارند به بهترین شکل نمایش می‌دهند.
رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت استان اصفهان با اشاره به اینکه باید غرفه‌های فروش در نمایشگاه قرآن تقویت شود، اضافه کرد: باید کسانی که ایده‌های ناب در حوزه قرآن داشته باشند در نمایشگاه حضور یابند.
وی با اشاره به اینکه امسال در زمینه برنامه‌های نرم‌افزاری قرآنی نیز کمرنگ بوده است، اضافه کرد: این امر نیز نیازمند تقویت است.
عابدی در ادامه به لزوم کارشناسی راه‌اندازی غرفه‌های مختلف در نمایشگاه قرآن، ادامه داد: باید جانمایی غرفه‌ها به گونه‌ای باشد که برای مثال غرفه کودکان که در از شور و صدا است در کنار غرفه دانشگاهی قرار نگیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *