0

مرز بین انتقاد و سیاه‌نمایی خیلی باریک است

مرز بین انتقاد و سیاه‌نمایی خیلی باریک است
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین زاده شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: اصحاب قلم باید خصوصیت راست گویی و عدالت طلبی ابوذر و عمار را داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه تصویر، قلم و بیان رسانه باید حق را بیان کند، اظهار کرد: باید انتقاد کرد و نترسید هرچند مرزهای بین انتقاد و سیاه‌نمایی بسیار سخت است.
وی در ادامه اظهار کرد: جشنواره ابوذر برای اینکه برازنده نام ابوذر که یکی از صحابه خاص حضرت رسول (ص) و امیرالمومنین (ع) است، باید دارای دو صفت راستگویی و عدالت طلبی ابوذر باشد.
حسین زاده افزود: اگر بخواهیم جامع‌تر بگوییم، این جشنواره باید همچون عمار تبیین‌گر نیز باشد، یعنی آن جایی که ولی نیاز دارد که تصویر، قلم و بیان رسانه کمک‌کننده جریان حق باشد، به وظیفه خود عمل کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها به اسم روشنفکری به دنبال سکولار سازی جامعه هستند و می‌خواهند دین، مکتب و ایدئولوژی را به‌طور کلی از زندگی بزدایند.
وی خاطرنشان کرد: از سختی‌ها کار رسانه آنجاست که باید پای این ایدئولوژی و مکتبی که ابوذر و عمار پرورش داده بایستد و این کار خیلی سختی است.
حسین‌زاده افزود: یک جایی باید انتقاد کرد و نترسید، یک جایی انتقاد کردن شاید تکمیل پازل دشمن باشد و باید به‌گونه‌ای دیگر آن انتقاد را بیان کرد که تکمیل پازل دشمن نباشد، مرز بین انتقاد و سیاه‌نمایی خیلی باریک است و این هنری است که باید اهل فن رسانه آن را تشخیص دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که اهالی رسانه دیار سرزمین خورشید و همسایه‌های ثامن‌الحجج به گونه‌ای قلم بزنند که موجب خشنودی امام رضا (ع) باشد و نام ابوذر برازنده نامشان باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *