0

مردم و کاندیداها با نمایندگان منتخب مردم همکاری کنند

مردم و کاندیداها با نمایندگان منتخب مردم همکاری کنند
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه ضیافت الله ماه ریزش رحمت الهی بر بندگان خداست و امیدوارم از برکات این ماه عزیز و فیوضات گرانقدر آن به خوبی بهره مند شویم.
وی با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در محفل قرآنی ماه رمضان ادامه داد: امروز کاری که در غزه انجام می‌شود در اوج است؛ یک طرف رژیم صهیونیستی است که در اوج جنایت خباثت است و دشمن مجهز به انواع سلاح‌ها است و به مردم حمله می‌کند و صبر بی نظیر ایستادگی مردم و مقاومت و حماس فلسطین در اوج است
امام جمعه عسلویه اضافه کرد: برادران و خواهران دعا کنیم که دعا سلاح برنده‌ای است در این ماه مبارک در این شب‌ها و روزها از خدا بخواهیم رژیم صهیونیستی خونخوار، وحشی و جنایتکار را نابود کند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انتخابات برگزار شد و با آرامش و امنیت و با سربلندی برگزار شد و آمار شرکت کنندگان در سراسر کشور خوب بود. در اولین دوره انتخابات مجلس پس از انقلاب مشارکت ۵۶ درصد بوده این دوره هم علیرغم تبلیغات شکننده دشمنان مشارکت بالای ۴۰ درصد بود.
هاشمی‌نژاد افزود: از همه کاندیداها و هواداران هم که حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم و به آنان توصیه می‌کنم که صحنه رقابت تمام شده است و الان صحنه رفاقت است و باید با فرد مستقر همکاری و همراهی شود.
وی با اشاره به رعایت عدالت در نظام اسلامی بیان کرد: نظام با احدی عقد اخوت نبسته است و با فرزند یک مسئول مهم برخورد می‌شود و ملاحظه‌ای در کار نیست و این یعنی برقراری عدالت.
امام جمعه عسلویه اضافه کرد: اشکال و ایراد بعضی جاها هست اما درصد قابل توجهی از اسلام و عدالت و قانون اجرا می‌شود که کار سختی است. در همین انتخابات دیدیم فرماندار و بخشدار به خاطر دخالت در انتخابات عزل شدند.
وی تاکید کرد: این دولت مردمی و انقلابی است و این اجرای عدالت است که در دولت‌های قبل سابقه نداشته است در بعضی دولت شاهد بودیم چه کارهایی که نمی‌کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *