0

حرمت ماه رمضان حفظ شود/ ضرورت توجه به شعائر دینی

حرمت ماه رمضان حفظ شود/ ضرورت توجه به شعائر دینی
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه اسفند ماه ۱۴۰۲ شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) ضمن اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، تاکید کرد: همزمانی ماه رمضان و عید نوروز به ما یادآوری می‌کند که حرمت ماه خدا را باید نگهداشت.
وی با بیان اینکه بهار فصل نوزایی است و ماه رمضان هم فصل نوزایی روح و اعتلای جان آدمی است، افزود: مردم بهتر است دید و بازدیدهای نوروزی را به بعد از افطار موکول کنند.
امام جمعه شاهرود گفت: شهرداری و ستاد خدمات سفر این شهرستان همچنین مکان‌هایی را برای اسکان مسافران در نظر بگیرند تا کسانی که روزه نیستند با حفظ حرمت این ماه از خدمات سفرهای نوروزی هم بهره‌گیری کنند.
امینی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، تاکید کرد: ایشان یک الگوی کامل برای تمام زنان و دختران ایران اسلامی محسوب می‌شوند.
وی در ادامه به انتخابات نیز اشاره کرد و ابراز داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
امام جمعه شاهرود گفت: مشارکت مردم در قیاس با انتخابات دیگر کشورها حتی مدعیان دموکراسی نیز قابل قبول بوده است.
امینی با بیان اینکه امروز دوران انتخابات به پایان رسیده است، ابراز کرد: امروز فرصتی است که نماینده فعلی و آتی با هم افزایی و تعامل بتوانند مشکلات شهرستان را رفع کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *