0

مسابقات کشتی باچوخه اسفراین پس‌ از عید فطر برگزار می‌شود

مسابقات کشتی باچوخه اسفراین پس‌ از عید فطر برگزار می‌شود
بازدید 21

غلامحسین شاکری کوشکی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برگزاری جلسه با مسئول انجمن کشتی باچوخه اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر در روز ۲۱ فروردین ماه مسابقات کشتی باچوخه در شیروان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مقرر شد مسابقات کشتی باچوخه اسفراین که به رسم هر ساله در تاریخ ۱۴ فروردین ماه در گود چشمه زینل‌خان برگزار می‌شود، در سال ۱۴۰۳پ س از عید فطر برگزار شود.
وی در ادامه افزود: این مسابقات در روز ۲۴ فرودین ماه برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی بیان کرد: برای اولین بار با حضور ۱۰ تیم خارجی و در دو وزن منفی ۹۰ کیلوگرم و مثبت ۹۰ کیلوگرم مسابقات کوراش در تاریخ ۲۳ فرودین ماه در گود چشمه زینل‌خان برگزار خواهد شد.
شاکری گفت: مسابقات کشتی باچوخه شهر آشخانه نیز در تاریخ ۳۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی باچوخه شهرستان‌های گرمه و جاجرم در نیمه اول اردیبهشت ماه بیان کرد: مسابقات کشتی باچوخه فاروج نیز در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور به میزبانی بجنورد در اردیبهشت ماه بیان کرد: مسابقان بومی و محلی در همان تاریخ به میزبانی استادیوم ۱۹ مهر بجنورد برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *