0

برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و نجات در بندر خرمشهر

برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و نجات در بندر خرمشهر
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، علی عسکری بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به برگزاری مانور دو منظوره آدم به دریا و اطفای حریق در رودخانه کارون اشاره و اظهار کرد: در آستانه سال جدید و آغاز پیک سفرهای نوروزی، بندر خرمشهر با برگزاری مانور دریایی اطفای حریق و تفحص و نجات، آمادگی خود را برای آغاز طرح ایمنی سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.
وی عنوان کرد: مانور اطفای حریق و تفحص و نجات در واقع آغاز عملیات طرح ایمنی سفرهای نوروزی در محدوده رودخانه کارون خرمشهر بود که در جریان این مانور آتش سوزی شناور و همچنین شبیه سازی به آب‌اندازی و نجات چهار نفر انجام شد.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به تشریح جزئیات طرح ایمنی سفرهای نوروزی پرداخت و گفت: این طرح از ۲۴ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۲۴ فرودین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد؛ این طرح در محدوده رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی (قدیم) انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: در قالب طرح نامبرده هفت فروند شناور ناجی و حدود ۵۰ نفر بازرس در این ایام برای اطمینان از ایمنی سفرهای نوروزی مستقر خواهند شد.
عسکری تاکید کرد: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *