0

گرامیداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله ری شهری برگزار شد

گرامیداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله ری شهری برگزار شد
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد ارتحال تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آیت الله محمد محمدی ری شهری در شبستان امام خمینی (ره) این حرم مطهر برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، محسن عرفاتی معاون علمی و فرهنگی آستان جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی و مردم مؤمن قبله تهران حضور داشتند و سید حسین مؤمنی در این مراسم به سخنرانی و حمید رمضانپور به مداحی پرداختند.
گفتنی است، آیت اللّه محمّد محمّدی ری شهری در آبان ۱۳۲۵ در شهرری دیده به جهان گشود.
وی پس از پایان تحصیلات ابتدایی، درسال ۱۳۳۹، وارد حوزه علمیه برهان شهرری شد و در سال ۱۳۴۰، برای ادامه تحصیل به قم رفت و تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به گذراندن علوم مذهبی و دینی و تدریس در حوزه علمیه قم اشتغال داشت.
وی پس از سال‌ها حضور در دروس خارجِ فقه و اصول، به درجه اجتهاد نائل آمد و اجتهاد وی از سوی برخی اساتید برجسته حوزه علمیه قم گواهی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *