0

۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند

۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند
بازدید 28

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی محلات شهر اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی و همچنین با جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، در نهایت هویت ۲ سارق سابقه دار را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی گسترده مخفیگاه هر ۲ متهم در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و سارقان قبل از هرگونه اقدامی در یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان در سطح شهر اصفهان به ۶ منزل دستبرد زدند که در برآورد اولیه کارآگاهان مشخص شد این ۲ سارق نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده‌اند، در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *