0

۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند

۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
بازدید 33

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه احمد امینی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط جرم خیز و کاهش سرقت‌ها، «امنیت و آرامش» با موضوع دستگیری خرده فروشان و پاکسازی پاتوق‌های معتادان متجاهر و با هماهنگی مرجع قضائی در سطح شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر واحدهای انتظامی اجرا شد.
وی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: در این خصوص مأموران پلیس شهرستان نور در ۴۸ ساعت گذشته با گشت زنی‌های ویژه در نقاط و محلات آلوده و جرم خیز شهرستان نور، ۷ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و و ۳۰ معتاد متجاهر را جمع آوری و ساماندهی و تحویل مرکز ترک اعتیاد شده‌اند.
سرهنگ امینی در پایان تاکید کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت و از شهروندان نیز می‌خواهیم گزارش‌های خود در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر را به پلیس اعلام تا نسبت به پاکسازی و جمع‌آوری آنان اقدام شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *