0

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در میناب آغاز شد

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در میناب آغاز شد
بازدید 38

احسان محسنی در گفت‌وگو با مهر، تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان، افزود: اجرای این طرح در جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند است چون برای «نه به تصادفات و کاهش تلفات جاده ای» اجرا می‌شود.
وی ضمن قدردانی از داوطلبان، نجات گران، امدادگران و جوانان پرشور که در طرح نوروزی حضور دارند، اظهار داشت: ۴ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده‌ای در طرح نوروزی میناب فعال است.
وی افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، اجرا می شود، دراین طرح یک پست ثابت در دوراهی میناب، بندرعباس و ۳ پست سیار در کنار مسجد ابوالفضل (ع) دوراهی در نوجوان و دوراهی راونگ به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی فعال هستند.
محسنی خاطرنشان کرد: همه کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان در آماده باش کامل هستند و پنج تیم ارزیابی هلال احمر شامل تیم‌های واکنش سریع، تیم توانا، امداد هوایی، آنست، تیم مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر شبانه روز در پایگاه‌های امدادی فعال هستند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار خدمات امدادی و بشردوستانه، آموزش‌های هلال احمر، پویش هلال رحمت، داوطلب یار امداد و نجات، پویش ملی بشردوستی، مرهم برای زائر، نیابت (کمک به سالمندان)، مروجین سلامت، پایش و غربالگری سلامت در پست‌های ثابت امدادی مراکز بخش ها اجرا می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *