0

مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان

مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کارگروه مدیریت پسماند رزن با حضور اعضا و مدعوین مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری به ریاست علی اصغر غفاری آثار فرماندار رزن و به دبیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برگزار شد.
در این جلسه گزارش دهیاران و دستگاه‌های مرتبط مطرح شد و مشکلات موجود جهت بررسی بیشتر و یا صدور دستورات مقتضی مد نظر قرار گرفت.
در ادامه با توجه به مشکلات ویژه و خاص محدوده بخش سردرود و بغراطی در زمینه مدیریت پسماند با تدبیر و دستور فرماندار بر رفع مشکل و پیگیری لازم از سوی شهرداری دمق و اداره محیط زیست صادر گردید.
علی اصغر غفاری آثار، فرماندار رزن در این جلسه با تأکید بر اینکه موضوع مدیریت پسماند شهرستان به عنوان اولویت جدی دولت و دستگاه‌ها، همواره نیازمند عزم جدی مسئولان شهرستانی و استانی مرتبط است، گفت: با توجه به ضرورت مدیریت و جمع آوری پسماند سازماندهی، اقدامات و رفع معضلات حداکثر تا دو ماه آینده پیگیری و اجرایی شود.
در انتهای جلسه، با جمع‌بندی مباحث مطروحه و استماع کارشناسی و اجرایی، مصوباتی اعلام که مقرر گردید از دستگاه‌های مربوطه اجرایی طی روزهای آتی به طور جدی برای جمع آوری و انتقال پسماند شهرستان پیگیری شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *