0

پیش‌بینی بارش ۲۰۰ میلی‌متر باران در لرستان

پیش‌بینی بارش ۲۰۰ میلی‌متر باران در لرستان
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان به هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش در سطح استان سامانه بارشی از ظهر دوشنبه ۲۸ اسفند تا اواسط چهارشنبه ۱ فروردین وارد استان می‌شود.
وی با بیان اینکه احتمال بارش در سطح استان بیش از ۲۰۰ میلی‌متر پیش‌بینی شده است، افزود: به منظور جلوگیری از بروز خسارات و حوادث احتمالی اولین و مهم‌ترین اقدام اطلاع‌رسانی هشدارهای لازم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان به مردم است.
استاندار لرستان بر لزوم آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی تاکید کرد و گفت: با توجه به مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
زیویار در ادامه با تاکید بر جلوگیری از فعالیت گروه‌های گردشگری، افزود: مردم استان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.
وی گفت: ماشین آلات راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس طی این چند روز به صورت آماده‌باش باید در جاده‌ها و مناطق پرمخاطره حضور داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *