0

«کمپین نه به تخلف رانندگی» در گلستان راه اندازی می شود

«کمپین نه به تخلف رانندگی» در گلستان راه اندازی می شود
بازدید 47

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال معابر سطح شهر بیشترین حجم ترافیکی را تجربه می‌کند که در برخی از ساعات به اوج می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه همکاران ما تقریباً در تمامی شهرهای استان مستقر هستند، افزود: از تمام ظرفیت استفاده می‌کنیم تا ترافیک روان داشته باشیم.
رئیس پلیس راهور گلستان گفت: با توجه به اینکه حجم ورودی خودرو با سطح معابر هم خوانی ندارد انتظار است مردم خود ترافیک را مدیریت کنند که استفاده از وسایل عمومی می‌تواند این حجم را مدیریت کند.
وی یادآور شد: طرح نوروزی به مدت ۲۰ روز در استان با شعار «آرامش امنیت در بهار قرآن و طبیعت» آماده خدمات رسانی است که امید داریم با رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات در این ایام باشیم.
بسطامی از راه اندازی کمپین نه به تخلف رانندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: ما هیچ بنا نداریم فردی را جریمه کنیم اما در صورت اعمال قانون حتماً برخورد قانونی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *