0

بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به مراکز بهزیستی منتقل می‌شوند

بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به مراکز بهزیستی منتقل می‌شوند
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پزشکی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پیرو جلسه‌ای مشترک با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیریت بیمارستان سلامت، مسؤولان بهزیستی خوزستان و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، مقرر شده که به منظور بهینه‌سازی بسترهای ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روان، ترخیص بیماران مزمن بستری و انتقال به مراکز بهزیستی استان در دستور کار مدیریت اجرایی بیمارستان سلامت قرار بگیرد.
وی ادامه داد: پس از بازدید میدانی سرپرست دایره سرپرستی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بیمارستان سلامت، فاز دوم انتقال بیماران مزمن پس از تکمیل پرونده آنها به مراکز نگهداری بهزیستی استان شروع شده و این فرآیند تا آخرین بیمار مزمن ادامه خواهد یافت.
رئیس بیمارستان سلامت اهواز گفت: این اقدام مشترک در راستای فعال کردن و استفاده بهینه از ظرفیت تخت‌های اعصاب و روان بیمارستانی و ارائه خدمات درمانی تخصصی به سایر بیماران حاد درگیر با بیماری‌های اعصاب و روان است.
به گزارش مهر، بیمارستان سلامت اهواز به عنوان یکی از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با برخورداری از ۲۰۰ تخت در حال ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روان استان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *