0

برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت

برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری در همایش دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزارشهید استان تهران با اشاره به اهمیت پیگیری قبل و بعد اجرای برنامه‌های مفهومی با تراز انقلاب اسلامی گفت: با تاسی از ظرفیت‌های کنگره ملی شهدای پایتخت انشالله کنگره ملی شهدای شهرستانهای استان تهران اثر گذاری خوب و مثبتی در جامعه خواهد داشت و تبیین شهدا و شناساندن آنها به نسل‌های آینده یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشته و ادامه راه الهی آنها خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت پیگیری برنامه‌های تبیینی شهرستان‌ها بیان کرد: انعکاس درست رسانه‌ی از چند منظر و بهره گیری چندگانه، ابتکارات، سناریو چینی برای ایجاد برنامه‌های پرمفهوم دیگر و خلق آثار فرهنگ ساز و ترویج کننده فرهنگ ناب اسلامی و تبیین برای خلق برنامه‌های فاخر با برنامه ریزی هایی که شده نتیجه بخش خواهد بود. و همه این موارد لازم و ملزوم جامعه امروز است.
معاون استاندار تهران شهدا را الگوهای ایثار، فداکاری و غیرت برشمرد و گفت: استان تهران ۱۲ هزار شهید را تقدیم نظام و ملت کرده است.
جوهری کار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراتر از وظایف اداری دانست و تصریح کرد: همه ما باید به عنوان یک مسئولیت ملی و مذهبی در این حوزه عمل کنیم.
در پایان این مراسم حکم کمیته‌های کنگره شهدای استان تهران به مسئولان تحویل داده شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *