0

۸۰میلیارد ریال وام قرض الحسنه به باشگاه‌داران مرکزی اختصاص یافت

۸۰میلیارد ریال وام قرض الحسنه به باشگاه‌داران مرکزی اختصاص یافت
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پیرایش عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی ورزشی این استان در دولت سیزدهم پیشرفت قابل قبولی داشته است، افزود: ورزش استان مرکزی در سال جاری سال خوبی بود و رنگین‌ترین مدال توسط حسین رسولی در مسابقات هانگژو کسب شد.
مدیرکل اداره ورزش و امور جوانان استان مرکزی تصریح کرد: اعتباراتی که در سال گذشته به ورزش استان مرکزی اختصاص یافت ،۶۰ درصد بیشتر از ۶ سال قبل بوده است.
پیرایش تعداد طرح‌های عمرانی امسال حوزه ورزش را ۱۷ طرح عنوان کرد و گفت: اگرچه طرح‌های عمرانی حوزه ورزش رشد چشمگیری داشته اما جوابگو توقع و مطالبات مردم نیست بنابراین باید تلاش بیشتری صورت بگیرد که بتوانیم به استانداردهای لازم دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال امسال وام قرض الحسنه به باشگاه‌داران این استان اعطا شده، گفت: شورای ورزش استان مرکزی برای نخستین بار در سال جاری تشکیل و برخی اعتبارات و وام‌های قرض‌الحسنه نیز برای اولین بار اعطا شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: اگرچه سرانه ورزشی استان مرکزی امسال چهار سانتی‌متر افزایش یافته اما با استانداردها فاصله داریم می‌طلبد تلاش بیشتری در این راستا صورت گیرد.
پیرایش با بیان اینکه تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر این استان از ۶ تیم به ۱۹ تیم افزایش یافته و این یک امتیاز قابل توجه است، گفت: تجلیل از قهرمانان مورد توجه ویژه قرار گرفته و امسال میزبانی‌های خوبی از اردوهای تیم ملی در استان صورت گرفت که برخی از آنها برای نخستین‌بار شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه میزبانی اردوهای تیم ملی برای استان امتیاز محسوب می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی در این اداره‌کل اولویت پیدا کرده و اعتبارات فصل پنج رشد چشمگیری داشته است.
استان میزبان برگزاری ۱۴ اردوی تیم ملی بود
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: تعداد هیأت‌های ورزشی استان در سال جاری به ۵۳ هیأت رسید و در این سال ۲۲ مجمع انتخاباتی و چهار مجمع سالیانه نیز برگزار شده است.
سید مسیح قایم‌مقامی افزود: پنج نفر از ورزشکاران این استان در سال جاری به مسابقات آسیایی اعزام شدند که یک مدال طلا و در بخش پاراآسیایی نیز پنج ورزشکار اعزام شد که موفق به کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
وی با بیان اینکه این استان در سال جاری میزبانی ۳۲۶ نفر در رویدادهای کشوری و لیگ‌های مختلف بود، گفت: ۳۱۵ نفر از ورزشکاران استان مرکزی نیز به مسابقات کشوری و ۸۰ نفر به مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی اعزام شدند.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی در ۱۹ لیگ‌برتر، هشت لیگ دسته اول، ۹ لیگ دسته دوم، یک لیگ دسته سوم و ۳۴ لیگ منطقه‌ای حضور دارد.
قایم مقامی با بیان اینکه ۲۳۰ خانه ورزش روستایی در استان فعال است و امسال یک خانه نشاط و تندرستی در روستای کریان تفرش راه اندازی شد، گفت :۲۳۶ نفر از ورزشکاران استان مرکزی در سال جاری به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ۱۹۵ نفر مرد و ۴۱ نفر زن است و استان در این سال میزبان برگزاری ۱۴ اردوی تیم ملی بود.
وی افزود: در بخش آقایان ورزشکار، امسال ۲۵۷ مدال و زنان ورزشکار ۱۵۳ مدال کشوری کسب کردند و تعداد مدال‌های کسب شده مردان ورزشکار این استان در سطح بین‌المللی به ۴۶ مدال و در بخش بانوان به ۲۸ مدال رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *