0

برنامه‌های ویژه نوروز و ماه رمضان در دلوار برگزار می‌شود

برنامه‌های ویژه نوروز و ماه رمضان در دلوار برگزار می‌شود
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عالی‌پور یکشنبه شب در نشست کمیته فرهنگی تسهیلات سفر بخش دلوار ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و فصل بهار قرآن بیان کرد: به حرمت و میمنت ماه مبارک رمضان، مراسم ویژه و متنوعی از قبیل نماز جماعت، ترتیل خوانی قرآن، اجرای سرود و مسابقه و.. در ساحل شهر دلوار با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری و با همکاری دستگاه‌های متولی و مؤسسه‌های قرآنی برگزار خواهد شد.
بخشدار دلوار افزود: کرسی تلاوت قرآن توسط مؤسسه‌های قرآنی و با دعوت از قاریان مطرح استان و کشور در ساحل شهر دلوار و در محل تپه رشادت برگزار خواهد شد.
وی حفظ شئونات اسلامی را یک امر واجب دانست و گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انتظار داریم که مسافران و مهمانان در بخش دلوار رعایت حرمت این ماه بزرگ را بکنند و در خصوص امر عفاف و حجاب نیز دستگاه‌های ذی ربط تذکرات لازم را داده و در صورت مشاهده با هنجارشکنان نیز برخورد خواهد شد.
بخشدار دلوار در ادامه افزود: مدیران مجتمع‌های تجاری و فروشندگان این مجتمع‌ها و غیره نیز ملزم به رعایت شئونات اسلامی هستند که در صورت عدم توجه، نسبت به پلمپ مغازه‌هایی که به قوانین اماکن عمل کنند اقدام خواهد شد.
وی تاکید کرد: پخش موسیقی‌های غیر متعارف در اماکن عمومی و فضاهای باز خصوصاً مغازه‌ها و دکه‌های کنار سواحل دلوار ممنوع بوده و همه کسبه ملزم به رعایت آن هستند.
عالی پور در پایان یکی از ظرفیت‌های مهم بخش دلوار را گردشگری دریایی معرفی کرد و گفت: فعالیت گشت‌های دریایی با قایق‌های تفریحی تا ساعت ۱۹ و لنج‌های گردشگری تا ۱۲ شب با رعایت قوانین و مقررات و شئونات اسلامی انجام پذیر خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *