0

هواشناسی خراسان شمالی نسبت به بارش شدید باران هشدار داد

هواشناسی خراسان شمالی نسبت به بارش شدید باران هشدار داد
بازدید 34

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی گفت: وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی خراسان شمالی را در برمی‌گیرد.
وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای شدید، بارش شدید باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ و در ارتفاعات مه قابل پیش‌بینی است.
سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان شمالی زمان شروع فعالیت این سامانه را ظهر سه‌شنبه و زمان پایان را اواخر شب چهارشنبه عنوان کرد.
داداشی منطقه اثر فعالیت این سامانه را همه مناطق خراسان شمالی برشمرد و بیان کرد: وزش باد شدید، گاهی بسیار شدید طی سه شنبه ظهر تا بعدازظهر چهارشنبه در اغلب مناطق استان؛ چهارشنبه شب در نوار شمالی، بارش شدید باران، رگبار باران و رعد و برق طی سه شنبه شب تا چهارشنبه اواخر شب در همه مناطق استان خواهد بود.
وی کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت را اثر مخاطره‌ای این سامانه عنوان کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *