0

صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد

صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأیید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اظهار کرد: روز جمعه ۱۱ یازدهم اسفند ماه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور بر چهار محور امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، با کیفیت بالا، باشکوه و در آرامش و امنیت کامل در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون برگزار شد.
وی ادامه داد: آرای سه منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون به ترتیب آقای مجتبی یوسفی نام پدر محمدحسین دارای ۹۴ هزار و ۴۸۸ رأی، آقای سیدمحسن موسوی زاده نام پدر سیدعلی دارای ۸۱ هزار و ۹۴۳ رأی و آقای محمد امیر نام پدر یحیی دارای ۷۸ هزار و ۴۳۱ رأی است.
فرماندار اهواز با بیان اینکه جمع آرای صحیح و باطله مأخوذه ۳۷۸ هزار و ۷۵۳ رأی است، افزود: از این تعداد ۳۳۲ هزار و ۷۸۰ آرای صحیح و ۴۵ هزار و ۹۷۳ آرای باطله است.
موالی زاده یادآور شد: تعداد ۸۴۹ شعب اخذ رأی برای حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تعیین شده بود که از این تعداد ۶۱۱ شعبه در شهرستان اهواز در نظر گرفته شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *