0

دمای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/پیش‌بینی رگبار باران و تندباد

دمای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/پیش‌بینی رگبار باران و تندباد
بازدید 30

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به نسبت قوی، اظهار داشت: فعالیت این سامانه از بعد از ظهر امروز ابتدا در مناطق غرب و جنوب استان و نواحی همجوار با استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه بویراحمد و لرستان آغاز می‌شود و به تدریج سایر مناطق استان اصفهان را فرا می‌گیرد.
وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار مرطوب و به نسبت قوی تا فردا چهارشنبه یکم فروردین در سطح استان ادامه می‌یابد، افزود: اوج فعالیت این سامانه در مناطق غرب و جنوب اصفهان است.
به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، شرایط جوی امروز و فردا به صورت نیمه ابری است و به تدریج افزایش ابر، مه آلودی، رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.
آقایی با اشاره به وقوع باد شدید و توفان لحظه‌ای در مناطق مختلف استان، گفت: این شرایط در مناطق شرقی و شمالی استان با خیزش گردو خاک محلی همراه است.
وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین سه تا ۶ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۹ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای صفر درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *