0

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تداوم دارد

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تداوم دارد
بازدید 30

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر تا اوایل وقت فردا تداوم دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت ضمن افزایش تلاطم دریا، در برخی از نقاط وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: از ظهر فردا تا اواخر وقت پنجشنبه، با وزش بادهای شمالی، سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج خواهد بود ضمن اینکه در روز جمعه مجدداً با نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر، وقوع بارش پراکنده باران مورد انتظار است.
محمدی بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و وزش باد، در برخی نقاط بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد امروز جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی تا شمالی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ و در سواحل جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعات خواهد بود.
وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *