0

کاهش پنج درصدی تردد بین جاده‌ای در خراسان جنوبی

کاهش پنج درصدی تردد بین جاده‌ای در خراسان جنوبی
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده شامگاه سه شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: آمار تردد در جاده‌های استان یک درصد کاهش داشته و از ۲۰ اسفند تاکنون پنج درصد تردد بین استانی کاهش و انباشت هم کم بوده است.
به گفته وی ۸۹ درصد مسافران کمتر از یک روز در استان توقف داشته‌اند که تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز در این خصوص اثرگذار بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت بیشترین مسافرانی که با استان خراسان جنوبی وارد شده‌اند از استان‌های خراسان رضوی و اصفهان بوده‌اند که در جاده‌های استان تردد کرده‌اند
سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور استان هم در این جلسه گفت: در چند روز گذشته در تصادفات منجر به فوت در درون شهرهای استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش یافته و تصادف همراه بافوت نداشته‌ایم. به گفته وی تصادفات درون شهری جرحی هم ۴۵ درصد و در مجموع میزان تصادفات درون شهری شش درصد کاهش دارد.
وی با بیان اینکه همه شهرداران مصوبات ستاد را برای در اختیار قرار دادن خودرو به پلیس و آشکار سازی علائم اجرا کرده‌اند، افزود: در خواست همکاری بیشتر مسئولان مربوط برای گسترش فرهنگ ترافیک را داریم و در چند روز گذشته در مرکز استان شاهد ترافیک و حتی قفل شدن معابر بوده‌ایم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *