0

راه اندازی پویش «راه آسمان» در فرودگاه سردارجنگل رشت

راه اندازی پویش «راه آسمان» در فرودگاه سردارجنگل رشت
بازدید 23

سید محسن میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، گیلان را یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در کشور دانست و اظهار کرد: فرودگاه رشت با آمادگی کامل همزمان با آغاز سال نو و ماه میهمانی خدا به استقبال میهمانان نوروزی می‌رود و به همت روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پویش راه آسمان در این فرودگاه راه اندازی کرده است.
مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما از فرودگاه‌های سراسر کشور سفر می‌کنند، با شرکت در پویش راه آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند و هر روز از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به ۲ نفر برنده که صاحبان بهترین آثار ارسالی باشند، تقدیم خواهد شد.
میرحسینی ضمن اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹، هدف از پویش راه آسمان را ایجاد نشاط و شادابی بین مسافرین عزیز نوروزی و آشنایی بیشتر با مباحث مربوط به فرهنگ فرودگاهی از جمله حضور به موقع در فرودگاه اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با این اقدام خلاقانه ارتباط مردم و مسافران عزیز با ناظران فرودگاهی تسهیل و مثمر ثمر شود.
وی افزود: علاقمندان برای شرکت در پویش بزرگ راه آسمان می‌توانید عکس و ویدئو هایی که در فرودگاه‌های سراسر کشور گرفته شده را در تلگرام یا ایتا به این آیدی airport_iran1403@ ارسال کرده و همچنین پیشنهادات، انتقادات و … خود را به شماره ۱۰۰۰۷۰۶۹ پیامک کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *