0

۶۵ هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند

۶۵ هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند
بازدید 26

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با آغاز پذیرش نوروزی مسافران فرهنگی اصفهان از ۲۶ اسفند تا امروز دوم فروردین ۱۴۰۳، میزبان بیش از ۶۵ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم که تنها شب گذشته، بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان داده شدند.
وی افزود: اوج پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان شب گذشته در چهارراه ورزشگاه واقع در خیابان نگارستان نصف جهان بوده است.
منتجب خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
به گفته رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد در نواحی و مناطق شهر اصفهان و در مجموع ۴۲ ستاد در سراسر استان فعال است.
منتجب اضافه کرد: با توجه به اینکه عید نورز امسال با ماه رمضان همزمان شده است از مسافران درخواست می‌شود منزلت و کرامت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند ضمن اینکه در مدت پذیرش مسافران، طبخ غذا در مراکز رفاهی دارای آشپزخانه انجام می‌شود و فرهنگیان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌ها در این فضاها پذیرایی شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *