0

بازدید بیش از ۲۱ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری نهاوند

بازدید بیش از ۲۱ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری نهاوند
بازدید 48

محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر در نهاوند افزود: همچنین طی همین مدت ۹۵۰ نفر از مسافران نوروزی در اماکن رسمی و غیر رسمی اضطراری مانند هتل‌ها، خانه مسافر، مهمانپذیر، خانه معلم، مدارس و مهمانسرای ادارات اسکان داده شدند.
احمدی بازدید از موزه‌های شهرستان که شامل موزه حمام حاج آقا تراب و موزه شهدا از سوی مسافران را چشمگیر عنوان کرد و افزود: در تعطیلات نوروز ۶۵۴ مورد بازدید از موزه‌های شهرستان به عمل آمده که این بازدیدها مورد توجه و رضایت بازدید کنندگان قرار گرفته است.
وی بیشترین بازدید صورت گرفته از مراکز گردشگری نهاوند را مربوط به سراب‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به جاذبه سرابها برای مسافران بیشترین بازدید انجام شده در تعطیلات مربوط به سرابهای گیان، گاماسیاب و فارسبان بوده است.
احمدی ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های زیبا طبیعی نهاوند و مراکز تاریخی آن انتظار می‌رود تعداد زیادی گردشگر طی روزهای آینده و به ویژه دور دوم تعطیلات از مراکز گردشگری شهرستان بازدید کرده و با تاریخ و فرهنگ نهاوند بیشتر آشنا می شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *