0

۳۶۷ هزار نفر از اماکن گردشگری و جاذبه های مرکزی بازدید کردند

۳۶۷ هزار نفر از اماکن گردشگری و جاذبه های مرکزی بازدید کردند
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مرادی نراقی ظهر یکشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان مرکزی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۶۸ هزار و ۲۵۸ نفر اقامت رسمی، غیر رسمی و اضطراری در این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲ درصد رشد داشته است.
وی افزود: طرح استقبال از نوروز در همه شهرهای بزرگ استان اجرایی شد و در شهرهای اراک، ساوه و محلات، بیشترین اقامت مسافران نوروزی به ثبت رسیده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۶۷ هزار بازدید از اماکن گردشگری و جاذبه‌های استان تاکنون به ثبت رسیده، گفت: بیشترین بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان در شهرستان محلات گزارش شده و اراک، خمین، دلیجان و ساوه در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
مرادی‌نراقی گفت: ۳۳ نوروزگاه برای طرح استقبال از بهار در استان مرکزی پیش‌بینی شده که ۲ نوروزگاه در شهر جدید امیرکبیر و دره گردو اراک دایر است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: در شهرهای بزرگ ۸۰ درصد ظرفیت و ۴۰ درصد از ظرفیت شهرهای کوچک استان در ایام تعطیلات نوروز تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *